[OZ-CONTEST] ARI Contest - OZ0J

OZ0J - Joergen contest at roemming.dk
Sun May 4 23:34:06 EDT 2003

Jeg skulle egentlig have kørt contest både lørdag og søndag. Lørdag i IPA
Contest, men der var ikke mange stationer at finde. I stedet fik jeg kørt et
par nye lande på CW, og jeg fik testet OZ5BAL’s WARC antenne. Den virker i
øvrigt fint på 30M.

Søndag blev det til lidt QSO’er, selv om condx ikke var verdens bedste. Der
var lidt hul til US på 15M søndag eftermiddag, og 10M åbnede en anelse, men
det var ikke nemt, slet ikke for en ikke øvet CW-operatør. Der var heller
ikke mange I-stationer i gang. Det blev til:

           QSOs	Points	DX:	Provinces
160m: 	0	0	0	0
80m: 	0	0	0	0
40m:	0	0	0	0
20m:	89	282	23	15
15m:	51	211	16	10
10m:	18	54	12	3
Total:	158	547	51	28

Total multipliers:	79
Score:		43213

Udstyr: Yaesu FT-1000MP Mark-V, output 100 watt
Logprogram: Writelog version 10.32G

Tak til OZ5BAL for lån af QTH.

Eneste danske station jeg hørte var OZ1AA, som blev kørt på 10M og 15M.

Vy 73 de OZ0J, Jørgen