[OZ-CONTEST] OZ1AA ARI DX

OZ1AA thomas at oz1aa.com
Mon May 5 16:01:09 EDT 2003

Jeg var også QRV nogle timer i ARI-contesten søndag eftermiddag fra DTUs
klubstation. På 20 meter var der for det meste gode EU pile up's, men 15 var
meget bedre som DX-bånd med en del JA og USA. Havde egentligt håbet at være
med alle 24 timer, men jeg har stadig ikke fået ordnet nogle low-band
antenner, så indtil videre må jeg nøjes med 10, 15 og 20 meter her fra DTU.

Fik kørt OZ0J og OZ4FF. Tak for QSO'erne.

-+- A.R.I. International DX Contest -+-
Sponsored by the Associazione Radioamatori Italiani

CALL: OZ1AA

Single OP., MIXED

     QSO Points DX Prov.
20m: 206  767   33  36