[OZ-CONTEST] OZ1AA SAC CW

OZ1AA thomas at oz1aa.com
Thu Sep 25 03:46:49 EDT 2003

Min score fra SAC CW er næsten reduceret til halvdelen af sidste års
resultat da 10 aldrig åbnede og 15 først blev brugbar de sidste timer -
tilgengæld var der fine signaler fra JA da der endelige skete noget.

I starten var der gode pile ups på 20 og senere de første timer på 40 og 80
men natten blev som sædvanlig meget langsom med rates lige under 20 i timen.
Hørte OZ4O, OZ8AE og OZ7HAM kalde CQ nogle gange, men aktiviteten fra OZ var
hvis ikke helt i top?

Mange tak til Finn OZ7YY for lån af station. Jeg er med i SSB-delen på
deltid fra DTU's klubstation.

Vy 73 de OZ1AA, Thomas

                    Scandinavian Activity Contest, CW

Call: OZ1AA