[OZ-CONTEST] sac logs

contest at roemming.dk contest at roemming.dk
Fri Sep 26 09:19:03 EDT 2003

I forlængelse af Peters log, så kan jeg anbefale, at man retter i sine filer
med Notesblok / Notebook. Det følger med en hver Windows fra Windows 95 og
opefter, og det ligger i startmenu, programmer, tilbehør.

Her kan man kun gemme i tekstformat, dvs. at der kommer ikke en hel masse
underlige koder med i filen, som logretteren så får grå hår i hovedet af.

Hvis du indrapporterer din log via http://www.hornucopia.com/3830score/ så
bemærk at sumlisten over modtagne logs har den FORKERTE adresse til
logmodtager. Peter har meddelt, at det i år er OH6LI, der er modtager, men der
kan gå et par dage, får det bliver rettet alle steder. Ifølge Peter så skulle
logs via e-mail nu gå til rette person.

73 Jørgen OZ0J

> [...]
> PL44
> FIN-00441 HELSINKI
> FINLAND
>
> E-logs: Her skal der i CBR filen normalt ændres følgende, og det
skal>  stå på
> anviste måde, og kun det:
> Catagori:
> SINGLE-OP ALL HIGH
> SINGLE-OP ALL LOW
> SINGLE-OP ALL QRP
> SINGLE-MULTI
> MULTI-MULTI
>
> CONTEST: SAC-CW, eller SAC-SSB
>
> Derudover må der ikke være /M, /MM,  /P eller /QRP efter
kaldesignale> r i