[OZ-CONTEST] 10 meter

Allan Glasdam glasdam at greennet.gl
Mon Dec 13 12:40:41 EST 2004

Hvad lavede jeg dog der ??

Efter nu at have læst kommentarer på 3830 om F-lag, backscatter, piskesmæld og hvad ved jeg, så var det dog alligevel godt at give en QSO til 18 stationer !
Der var mange, som var forbavsede ! Her var kun åbent ca. 1½ time lørdag og med en GP og 100 W kommer man ikke langt. Men alligevel; USA østkyst og Cayman.
Slut fra OX2KAN og på genhør fra OX3KV fra februar. Trænger til 4 uger på Tenerife (2 operatører, nul radio).
I øvrigt kan jeg anbefale eQSL.cc, som er væsentlig nemmere at arbejde med end LOTW. Kig !

73 og glædelig jul

Allan