[OZ-CONTEST] Arrl 10m

Ole Sørensen oz1hxq at c.dk
Mon Dec 13 02:13:36 EST 2004

Her er så det magre resultatet af arrl 10m contest.
145 qsoèr  2 stater  49 lande = 14.790
Fordeling
NA     5 qso
SA   29 qso
EU   83 qso
AF   14 qso
OC    1 qso

Det var nogle sjove forhold. De kraftigste stationer var dem der lå ca. 3.500 til 4.500 km borte, og den enlige VK jeg kørte var 5-9+ nok det bedste signal lørdag.
SA var meget dominerende søndag, og de fleste havde da også mange qsoer i loggen (op til ca. 2000 qsoer) så de har nok haft noget bedre forhold end EU.
Alle qsoer kørt med antennen i sø til sv. Drejede jeg antennen længere nord på var der kun støj.
Alt i alt en lærerig oplevelse.

Vy 73 de oz1hxq Ole