[OZ-CONTEST] ARRL DX OZ1AA

OZ1AA thomas at oz1aa.com
Mon Feb 23 23:31:43 EST 2004

Dejligt at se så mange OZ'ere aktive - de kan da ikke klage over
OZ-aktiviteten derovre i USA. Forholdene var jo fine selvom solplettallet
ikke er hvad det har været. Alligevel er det en lidt sær fornemmelse at have
kørt flere stater på 160 end på 10, når man som jeg kun har været aktiv i
solpletmaksimum-perioden.

Var også lidt overrasket over at høre Mr. DX OZ8ABE i gang med CQ TEST, men
kunne det ikke lyde som om han blev lidt bidt af det? :-)

Jeg bliver nok ikke aktiv i SSB-delen, men held og lykke til team OZ5E og
andre som vil være med.

                    ARRL DX Contest, CW

Call: OZ1AA
Operator(s): OZ1AA
Station: OZ7YY

Class: SOAB HP
QTH: OZ
Operating Time (hrs): 40
Radios: SO2R

  160:  133    32
   80:  259    40
   40:  420    49
   20:  695    57
   15:  604    49
   10:  152    30
Total: 2263   257  Total Score = 1,744,773

Club: Worldwide Young Contesters

Comments:

I love these US pile ups!

Thanks to OZ7YY for the use of the station.

Thomas, OZ1AA