[OZ-CONTEST] ARRL DX CW - OZ4O

Ole S. Andersen oz4o at osa.dk
Tue Feb 24 10:23:31 EST 2004

Hej.

Jeg var lidt med i testen, men først fra lørdag morgen ved 8-tiden.
On/off til hen ad 20-tiden. Søndag på arbejde, så det blev lige til
de sidste 2 timer af testen også. Jeg kaldte ikke CQ denne gang,-
ledte kun stationer op. -
Hvor var der dog mange, der ikke gav deres call ofte.
Måtte mange gange vente 3-4-5 Qso'ers tid før der kom et
call... Hvis det er DX er det ok med et par Qso'er eller 3 før eget call
gives, men i en contest, hvor det er en ny station, der skal findes for hver
Qso, (hvis du vælger/er i gang med  S/P), duer det ikke.

 OZ4O
SINGLE-OP ALL HIGH
CLAIMED-SCORE: 143541

                 160m  80m  40m  20m  15m  10m  Total

 Valid QSOs:    0   18     72   118    128     53    389
Total States:    0   11     24     34      34     20    123
Total Points:    0   54   216   354   384   159   1167

73 de Ole/OZ4O