[OZ-CONTEST] 40m ssb i cq ww

Peter Vestergaard pete at vestergaard.mail.dk
Thu Nov 4 17:07:00 EST 2004

Hej

Jeg havde samme oplevelse som Jørgen OZ8AE med hensyn til at køre split-
qso’er.

Valget stod mellem multiplier eller ikke multiplier.

De Tyske cw interessegrupper var som sædvanlig på pletten (jeg tror det er
deres store møde-weekend på året), synd for dem at så få ssb opr. forstår
cw!

Om mandagen kunne man høre hvordan de daglige 80m- grupper med stor held,
mente at havde forsvaret deres frekvenser søndag aften, ak ja

Mon ikke man bare skal vænne sig til at denne cq ww weekend er helliget ssb
på hele 40m båndet?

Hvis ssb- folket tog en fridag i cw- weekenden tilsvarende så ville vi jo
opnå noget nær det sublime, og hvilken aktivitet ville det ikke give?

73 Peter OZ5WQ