[OZ-CONTEST] 40m ssb i cq ww

Ragnar Otterstad otterstad at enter.vg
Fri Nov 5 12:55:41 EST 2004

Jeg havde samme oplevelse som Jørgen OZ8AE med hensyn til at køre split-
qso'er.Valget stod mellem multiplier eller ikke multiplier.
De Tyske cw interessegrupper var som sædvanlig på pletten (jeg tror det er
deres store møde-weekend på året), synd for dem at så få ssb opr. forstår
cw!

Det kan man trygt sige !!!!  De kan heller ikke læse ( båndplanerne ) !!!
Hi

Om mandagen kunne man høre hvordan de daglige 80m- grupper med stor held,
mente at havde forsvaret deres frekvenser søndag aften, ak ja
Mon ikke man bare skal vænne sig til at denne cq ww weekend er helliget ssb
på hele 40m båndet?

Det er hensyndsløst og kan ikke forsvares. Der findes andre end ( phone
)contestere her i verden !

73

" RAG "  Ragnar Otterstad   LA5HE JW5HE OZ8RO

My photo website:
http://no.photos.yahoo.com/la5he

Located in Telemark - Home of skiing.
For more information about Telemark take a look at :
www.visittelemark.com     for more details.