[OZ-CONTEST] CQWW CW

Allan Glasdam glasdam at greennet.gl
Mon Nov 29 07:38:15 EST 2004

Her er mine ydmyge resultater af min "masserede" log:

Bånd        QSO            QSO points        points/QSO     zoner        lande
160             0

80              3                     6                       2                  1              2

40             67                   172                    2,57                10            27

20            165                  424                    2,57                14            41

15            109                  247                    2,27                11            23

10              40                   88                    2,20                5             10

               384                  937                                          41            103             =     96.511  SO LP AB

Men det er en dejlig fornemmelse, at Butternutten virker og at jeg har kunnet dele dobbelte mult ud til rigtig mange

Og så lukker OX2KAN den 19. december.

Er tilbage igen som OX3KV i begyndelsen af februar

73
Allan