[OZ-CONTEST] OY1CT RDXC SOSBHP 20M MIX

Carsten Thomsen OY1CT at post.olivant.fo
Wed Apr 13 12:00:53 EDT 2005

  Her er resultatet af RDXC testen, lidt forsinket, men ville lige gøre nogle af OZ contesterne opmærksom på denne test, der var mange UA stationer igang, der er nogle meget gode CW ops i rusland, og de 856 Qs er kørt inden for en 7 til 8 timer, fik så problemer med min Quad antenne, viste sig at balunen var fyldt med vand, jeg kørte 20M CW ingen SSB, havde problemer med nogle af dem andre bånd pga stormskader så valgte at blive på et bånd, men har ikke en eneste OZer i loggen, kunne godt have brugt bare en til MULTs. (hørte 8AE på 80M kalde en UA)

RIG: FT-1000MP, 2 el QUAD 700W indtil balunen stod af derefter QRP.
         PC program skrevet af UA1AAF (freeware) som fungerede upåklageligt, kan hentes på div contestsites.

           SCORE TABLE:
---------------------------------------
Band         QSOs:   Points  DXCC  Obls
           CW    SB
14        856     0   5062     61    62

Total     856     0   5062     61    62

Total  QSOs:    856
       Points: 5062
       Mults:   123

FINAL SCORE:   5062 * (61 + 62) = 622626

73 de OY1CT Carsten...