[OZ-CONTEST] Skærtorsdagstesten 2005

Hans Otto Pyndt oz5dx at adr.dk
Sat Apr 23 19:04:24 EDT 2005

Hej
Nu må det være tiden til at minde om indsendelsesfristen for Skærtorsdagstesten 2005.
Fristen er 1 måned efter testens afholdelse, dvs 24. april.
Jeg vil dog acceptere logs der kommer på mandag.
Lidt statistik:
Indgåede logs:
OX: 1
OY: 3
OZ: 16
Manglende logs:
OZ: 22
Det er for dårligt, idag er det jo så let at klare loggen via e-mail, så jeg synes ikke der er nogen undskyldning for ikke at sende log ind.
Jeg overvejer seriøst om jeg skal publisere de 22 calls i resultatlisten i OZ. Såvidt jeg kan se, er der ikke tale om fejlhøringer, OX'en og OY'erne er jo alle erfarne HF-amatører, der ikke hører forkert. Mange af de, der ikke har gidet sende  log ind, er kendte amatører.
73
Hans OZ5DX