[OZ-CONTEST] arrl cw 2005

Ragnar Otterstad otterstad at enter.vg
Mon Feb 21 02:24:22 EST 2005

Howdy
Hvor var alle CW stjernerne fra OZ i denne test ?  Det er for hård kost at
overlade den slags til CW mongolerne OZ1BTE og mig ;-)
10m åbnede ikke for alvor og der var kun 1 der fandt mig.  Kunne høre flere
W'ere kalde CQ men kun med antennen mod Sydamerika.  15m åbnede aldrig helt
til w6/w7 land.
Som sædvanlig lod jeg dem finde mig og stort set uden andre OZ'ere på til at
levere multiplieren var det rimelig sejt når der kom en spot på clusteret.
Til gengæld når der ikke kom en spot kunne jeg kalde CQ i temmelig lang tid
uden takers.  Er bare ikke nem at gøre tilfreds.

                oz8abe
Hei Bo

Jeg kunne høre deg køre USA på 20m søndag aften, stationer der ikke var
hørebare her !
De extra 500 km lengre mod nord gør en forskel !!  hi

40 var en gedigen skuffelse , synes jeg. 80 var meget god og også 160 var
brugbar.

MEN, du verden så mange Øst-Europoeere der må køre  meget QRO !  og med
forferdelig nøgleklik !

73

" RAG "  Ragnar Otterstad   LA5HE JW5HE OZ8RO

My photo website:
http://no.photos.yahoo.com/la5he

Located in Telemark - Home of skiing.
For more information about Telemark take a look at :
www.visittelemark.com     for more details.