[OZ-CONTEST] OZ4O SAC CW 2005

Ole S. Andersen oz4o at osa.dk
Mon Sep 19 10:27:21 EDT 2005

Hej.

Mit resultat af SAC testen i år ser sådan ud:

CALL:    OZ4O
SINGLE-OP 80M HIGH
CLAIMED-SCORE:       43.473

RIG:      FT1000MP MK-V + L4B - 500w
ANT:     Dipole (Inv Vee)

                         80m  40m  20m  15m  10m  Total
Valid QSOs:       491    0      0       0       0      491
Total Mults:          43     0      0       0       0       43
Total Points:      1011    0      0       0       0    1011

Dubletter: 2 stk -  fratrukket ovenfor.

Da jeg ikke kunne være med i alle 24 timer, valgte jeg
enkelt bånd i år.
Første QSO kl 1552z.  Forholdene var nogenlunde, men ikke
meget DX eller W/VE  kom i loggen. Jeg havde håbet på nogle
stykker hen omkring vores solopgang, men ikke een eneste
W/VE stn kom i loggen der. Dog kom TI4CF ind med 599
kl 0445z, solopgang her. Ellers en meget langsom og sløv
nat QSO-mæssigt. Jeg havde sat 500 QSO'er som mål, men
kunne ikke trække een eneste mere ud af båndet efter kl 0547z.
Så der sluttede testen her.
Ialt ca 14 timer, med kun ca 35,2 QSO'er  i gennemsnit i timen... hmm.
Vi høres.

 73 de OZ4O/Ole