[OZ-CONTEST] cq 160m cw contest

Kenneth Larsen kla at email.dk
Mon Jan 30 15:22:07 EST 2006

Hej Peter.

160 meter er nu noget helt specielt! Jeg kørte lidt med 2x2 timer lørdag og
søndag, og nåede ca. 45 QSO´er med 100 w til en inverted L til 80m med
knækket i 13 meter og 2 afstemte radialer samt en K9AY i baghaven. Rigtig
mange stationer syntes jeg. Dog ikke noget DX her, men som sagt rigeligt at
køre. Håber jeg kan køre med "fuld" tid næste år.

Weekendens oplevelser kan kun skubbe yderligere på for at jeg får bygget
nogle bedre antenner til 160m.  Kørte OZ0MF.

Best 73´s
/Kenneth OZ2KL / OZ5TTT