[OZ-CONTEST] CQ160CW

Hans Otto Pyndt oz5dx at adr.dk
Mon Jan 30 17:35:29 EST 2006

Hej
Traditionen tro bragte jeg min 7m høje Butternut til at køre 160m fredag eftermiddag SWR båndbredden under 1:2 er kun 18 kHz, og allerede ved 1:2 skruer IC-751A ned til 50W, så man er noget handicappet frekvensmæssigt. Nå men man kunne da lege lidt med lørdag og søndag nat samt søndag morgen.
Resultat OZ5DX Low Power
170 QSO's
43 Lande
2 stater
39.600 pts
Kun 5 DX stationer: 2 stk UA9, 3V8DLH, VY2ZM og K1LZ.
Hørte og kaldte forgæves: EA8, CT3, CU2, EA6, 5B4 og 7X.
Jeg hørte også mange østkyst USA, men mærkværdigvis ingen Caribien.
Hørte OZ5WQ, OZ5TTT, OZ4B og OZ2TF, men mangler OZ som multiplier!
Desuden hørte jeg følgende mutipliers, som jeg heller ikke fik: OE, TF og CT1 (de kørte ligesom jeg selv kun i "search-mode").
Nå men nu bliver den store spole demonteret og lagt på lager til næste år.
Hvor var alle de store super-DX-ere fra OZ henne? Dem der i OZ praler af at have kørt over 250 lande.
73
Hans OZ5DX