[OZ-CONTEST] CQWWCW 2006

Torben Andersen oz3zw at mknet.dk
Mon Nov 27 12:52:44 EST 2006

Her er lidt om hvad jeg fik wkd på 40 meter  single operator

Call: OZ0XX

Category: Single operator

Power: Low (90) Watt

Band: 40

Band        QSO        Qsopoints        Zones        Countries
Totalpoints

40              582              791                 23                   90
(  791 X 113) =     89383 point.

Jeg var med I 28 timer samlet,   afbrudt af 60 Års fødselsdag Lørdag.

Det var lidt af en kamp at komme igennem til stationerne med lowpower, og
det kan rigtig mærkes at der er forskel på min setup nu og den som jeg kørte
fra tidligere (  OZ5WQ, contest qth) . Der havde vi en 4 square og 600 Watt.

Jeg har i ugens løb rejst et  9,42 meter Alurør 50 mm  og det er hvad jeg
kørte på. + lidt radialer.

Tak for qso til: OZ3RIN  OZ2TF  OZ7TTT  OY1CT   og hørte OZ4O

Vy 73 de OZ3ZW. (OZ0XX)  Torben