[OZ-CONTEST] cqww cw fra oz8sw

Steen Wichmand oz8sw at mail.tele.dk
Mon Nov 26 06:17:03 EST 2007

Hej fra Brønshøj - her er mit resultat for cqww -cw, som vedhæftet fil for oz8sw.

Kommentar: generelt fine condx på alle bånd, bortset fra 10 m. Jeg var mest interesseret i 80/40 m, fordi jeg lige har fået sat en butternut HF2V op på skorstenen, 6 meter oppe med rundstokke indeni, to sæt barduner og to radialer pr. bånd. Tunet op med de mål for spoler i cw-området som oz9aec har på sin hjemmeside. Antennen virkede tilfredsstillende, bortset fra lokal snær, - så jeg tydeligt fik indtrykket af lørdag morgen, at jeg sender bedre på 80 end jeg modtager - blev kaldt af flere w´ere som jeg kunne ane men ikke tyde.
Havde ikke held med cq, så det blev mest s & p. Mange rare stationer at få i loggen: 3x5a, 6v7d, hi5a, d4c, c91kdj, fm2bh, ti5n etc.
Også god deltagelse fra oz hvor de forskellige varianter af oz prefixet blev luftet. Jeg beholder mit oz - prefix, - det bliver genkendt hver gang !

Vy 73 steen / OZ8SW