[OZ-CONTEST] IARU HQ

Jan Thøgersen jan at thogersen.dk
Thu Jun 3 04:52:29 PDT 2010

God eftermiddag,

...og mit Skype-brugernavn er såmænd OZ1ADL på den ene Shackcomputer
og OZ5E på den anden - og så har jeg et tredie som jeg også bruger
lejlighedsvis i radiorummet, som hedder ITHOGERSENONTHEMOVE

Vi vil desuden fra OZ5E være live med en direkte videotransmission fra
Shack´et - Bare check ind på http://www.livestream.com/oz1adl under
testen.

Jeg er forresten på Sjælland - mest Københavnsområdet - i morgen og
lørdag og vil have min radio stillet ind på 145.400 MHz ... hvis der
stadig er nogle der bruger den slags...

Husk 10m aktivitetstesten i aften - Hiv en time eller to ud af
programmet og tænd for din radio - Ha´ det sjovt imens og gør dine
medamatører glade - og desuden er der rigtig gode forhold på båndet i
dag !!!

Se reglerne på www.edr.dk/Files/Filer/Testregler/Regler_10m_NAC.pdf

73,

Jan, OZ1ADL