[OZ-CONTEST] IARU HQ: OZ1HQ 2010 - det er på tide at komme i gang med planlægningen

maja-martin at mail.dk maja-martin at mail.dk
Mon May 10 13:43:31 PDT 2010

hej til alle.

Det er skønt at se den store interesse for sagen, det varmer.

Jeg er med på vognen. Det ser ud som der næsten er operatører nok, så jeg
kan placeres det sted hvor kabalen mangler et kort. Det er helt op til
planlæggerne, skulle det nu gå sådan at der lige pludselig er folk nok,
så går der ingen splinter af mig hvis jeg ikke får en plads.

Hvis i vælger at bruge HQ stationen i Odense skal der medbringes alt
udstyr lige fra computer til nøgle. Der er opkobling til I-net på stedet.

vy 73 de OZ3MC Martin.