[OZ-CONTEST] IARU HQ 2011 - update pr. 03.04.11

Jorgen - OZ0J / 5Q2T oz0j at oz0j.dk
Sun Apr 3 11:09:03 PDT 2011

Hej alle

Ud fra diverse e-mails har jeg fået opdateret hjemmesiden med QTH’er og
operatører.

Vi mangler:

QTH til 160M, 80M CW, 15M CW og 10 M både CW og SSB

Jeg mangler tilbagemelding om, hvorvidt

OZ5KF
OZ7YY
EDR Frederikssund

er med i år

Operatørlisten er opdateret efter bedste evne. Der er OK fra DF2OU, Rolf.

Jeg mangler tilbagemelding fra OZ1ADL om, hvem der er med fra udlandet hos
OZ5E

Øvrige mangler:

Hvem tester Win-Test til netværk, så vi ved, om det virker over Internetet?
Hvem skaffer og opsætter antenne(r) i Gystinge? – hvis det skal være
en QTH

Hvad er der ellers?

73 de OZ0J / 5Q2T

Jørgen