[OZ-CONTEST] nrau cw

Tranberg tranberg at post12.tele.dk
Sun Jan 9 03:46:50 PST 2011

Jeg har sendt en mail, som jeg kan se er ulæselig!!!
Hermed manuelt:

80 mtr  41 qso  32 provinser
40 mtr  33 qso  25 provinser

ialt    74 qso  57 provinser   final score 8.436

Da 40 mtr ikke var åbent ved start, måtte jeg på 80 mtr, hvor jeg får HF i
systemet p.g.a. elendigt swr. måtte så bruge el-bug og skrive det ind i
logprogrammet manuelt
Slukkede og tændte PC for at gå på 40mtr og brugte keying fra pc.  hvilket
var OK- den ville imidlertid gerne starte med nr 001, hvilket ville være
forkert.
Så nr indskrevet manuelt!!og sendt manuelt
Der er vist meget at lære endnu, - godt jeg får ny 80 mtr ant
73 Karsten 4FF