[OZ-CONTEST] NRAU Baltic!

Kenneth Hemstedt kenneth at hemstedt.dk
Sun Jan 9 13:59:08 PST 2011

Hej alle su'sammens!
Først og fremmest Godt Nytår til alle!
Et nyt Contest-år starter! Ojh' det bliver godt!

Kunne jo ikke lade være med at blande lidt med i NRAU Baltic 2011 - godt
nok kun på CW.
Hørt ikke OZ4FF, men derimod havde jeg den ære af at logge OZ5RM og OZ8A ..

Havde også lidt bøvs med 'puter' og logprogram!
N1MM havde åbenbart besluttet sig for ikke at ville taste stationen på
CW ????
Godt at WIN-TEST ALTID KØRER - komme regn, sol, måne eller finanskrise
... WIN-TEST kører!!

Pæne signaler på 80meter  i starten - lige indtil jeg kunne se at det
var lige lyst nok udenfor!
Så var det 40 meter! og hold da helt kæ.. hvor de faldt over en stakkels
lille OZ'er!
Man følte sig helt hensat til SAC CW testen igen!! Er vi så få der kører
CW i OZ-land??

Her er så mit lille bidrag;

Contest         : NRAU Baltic Contest
Callsign        : OZ1IKY