[OZ-CONTEST] IARU Contest 2011

Hans J Rasmusen oz7bq at yahoo.dk
Mon Jul 11 10:37:15 PDT 2011

Hej,

Det var egentligt ikke min mening at ville deltage mere end bare en times tid, men forholdene på 20 M virkede gode. Så selvom jeg kom sent igang, så blev jeg hængende. Specielt lørdag aften var det en fornøjelse, at kunne plukke løs af US stationer og så ind imellem køre lift Kina og Japan mv.
Jeg køre for tiden med en Inv. V til 20 M med fødepunktet ca 9 M oppe. Det virker bare.
Det blev kun til et bånd og til CW og en samlet on-time på lidt under 12 timer.

Resultatet blev:
298 QSO  1096 points  29 ITU Zoner, og 34 HQ stationer. Claimed Score 69048.

Næste stop bliver IOTA - Contest fra Drejø EU 172.
På genhør.
73 de OZ7BQ, Hans Jørgen