[OZ-CONTEST] Resultatet fra 9A CW Contest 2012

Carsten Gjessing oz4cg at post3.tele.dk
Sun Dec 16 10:13:08 EST 2012

Kære contestere

Hermed det beskedne resultat fra weekendens Croatian CW Contest.

På grund af familiemæssige aktiviteter kunne jeg kun være aktiv 7 timer lørdag eftermiddag og aften, hvor jeg kørte 80 og 40M, og så igen de sidste 2 timer i dag hvor jeg var på 20, 15 og lidt 10M. Ialt 9 timer.

Det rakte så  til  en  Score på: 69.184

Band    QSOs    Pts  Cty
  3,5       103     318   30
    7          71     242   27
   14         67     125   20
   21         27       58   13
   28           3         9     2
Total      271     752   92

Det er jo garanteret ikke nok til et bornholmsmesterskab, men jeg har endnu ikke hørt, hvor højt Karsten, OZ4FF, kom op.  (Forhåbentlig koncentrerede han sig om RTTY testen i stedet.. :-))

Jeg blev overrasket over, at der var rimelige forhold westover på de lave bånd lørdag aften, og da den irriterende støjkilde et eller andet sted i nabolaget (=S9 på 80M) stoppede ca. kl. 23:00 blev der sjov at være på 80M.

Alle QSOer kørt med S&P.

I ønskes alle en rigtig glædelig jul og godt contestaktivt nyt år 2013

Bedste 73 de

OZ4CG / Carsten
Carsten Gjessing OZ4CG
Kirkepladsen 6