[OZ-CONTEST] 9ACW resultat fra OV0V

Peter Müller peter at irc.dk
Sun Dec 16 10:57:20 EST 2012

Jeg havde et par timer lørdag aften til fri disposition, og selvfølgelig
skulle de bruges foran radioen.

Det blev til 128 qso'er, over ca. 3,5 times operating time, primært på low
band.

Desværre havde jeg ikke mulighed for at udnytte 10m åbningerne hverken
lørdag eller søndag til US.

God Jul til alle, og forhåbentlig på genhør til Juletesten 2. juledag og
Nytårstesten d. 30/12.

             9ACW Score Summary Sheet

       Start Date : 2012-12-15

    CallSign Used : OV0V

      Operator(s) : OZ3ABE

Operator Category : SINGLE-OP

             Band : ALL

            Power : LOW

             Mode : CW

Default Exchange : 001

       Gridsquare : JO65BS

     ARRL Section : DX

        Club/Team : DANISH DX GROUP

         Software : N1MM Logger V11.9.2

        Band    QSOs    Pts  Cty

         1,8      28      68   16

         3,5      49     122   20

           7      39     122   15

          14      12      30    8

       Total     128     342   59

            Score : 20.178

              Rig : Icom IC-7000, 100W.

         Antennas : 4elm. Multiband beam 10m-40m / Vertical Sloper 80-160m.

          Soapbox :

  I have observed all competition rules as well as all regulations

  established for amateur radio in my country. My report is

  correct and true to the best of my knowledge. I agree to be

  bound by the decisions of the Contest Committee.