[OZ-CONTEST] 9ACW resultat fra OU2I

OZ1BII Henning mail at oz1bii.dk
Mon Dec 17 05:22:07 EST 2012

9A var Årets sidste større CW Contest - så skal der køres QSO'er  :o)
En fæl forkølelse satte ind så jeg blev tvunget til at holde pause, men en
stor stak lommetørklæder hjalp mig igennem de ca. 15 timer jeg var aktiv.
Her er hvad det blev til:

SO All LP CW - Danish DX Group - UCXLog-7.16 - JO45RF

Band    QSOs    Points  Multi
-----------------------------
160m      50       148   25
80m      144       436   34
40m      145       416   33
20m      148       250   29
15m      105       216   25
10m       11        31    5
Total    603      1497  151

Score = 226047 points

Rig: K3 Elecraft 80 Watt - 20 mtr Inverted-L up 12 mtr

Jeg havde QSO med følgende OZ'ere:
OZ2TF/160 - OZ7EA/80 - OV5T/80

Jeg hørte disse men kunne ikke få QSO:
OZ4FF/80 og OZ4CG/80+15  (Bornholmerdysten var i gang :o)

Og så ønskes i Alle en rigtig glædelig jul - måske vi mødes på båndene i
mellemdagene.

Best 73
OZ1BII Henning Andresen

www.oz1bii.dk