[OZ-CONTEST] 10meter ARRL 2012 - OZ2U

Stephan Aller, OZ2U oz2u at oz2u.dk
Wed Dec 19 17:30:00 EST 2012

Jeg var også lidt i gang, men de dårlige forhold gjorde at det ikke blev så
pokkers mange QSO jeg fik kørt. Jeg har aldrig været særlig aktiv på 10meter
CW så det lykkedes faktisk at få 15 nye båndlande der, hvilket kun er
tilfredsstillende. Jeg kørte ikke ret meget radio søndag formiddag, så ingen
ZL eller VK blev det til. Jeg måtte nøjes med de to JA-stationer og en VU2
der reagerede på mine CQ-opkald. En ZS blev der også fisket.

Jeg nåede iøvrigt ligesom "NulJørgen" at køre 5T0SP på 17meter.

MODE   QSO DUP DXC MLTS  POINTS   AVG
---------------------------------------
   CW    38   0  26    0     152  4.00
  SSB      7    0   6     0       14  2.00
TOTAL    45   0  32    0     2166  3.69
          TOTAL SCORE : 5 312

Jeg kørte med min FT-920 og en 3-element Fritzel FB-33.

En tak for hjælp til OZ3ABE, 0J m.fl. for hyggelig Skype-chatteri under
testen.

//Stephan Aller, OZ2U (...og også 2U som 5P, 5Q og OV samt OZ1TMY)