[OZ-CONTEST] OU2W IOTA CW 2012.

Nils Bo Hermansen oz1eta at gmail.com
Tue Jul 31 11:35:33 PDT 2012

Dr contesters

Hermed mit resultat fra weekends IOTA test med mit nye CW call.

Jeg har deltaget i denne test on/off de seneste 10 år og det er altid rigtig
sjovt.

Når først Dx stn har opdaget hvor man befinder sig sker der ting og sager.
Som 1JTE skrev ”det gik over stok og sten” og det er

Bare herligt. Det var ren hygge med familieaktiviteter ind i mellem.

Startede på 20m og her var der rigtig gode forhold hos mig. Forsøgte lidt
10m/15m uden det store

Held. Endelig på 40m sent på aftenen og bingo ! Fuld load på pile-up.

Startede igen 4:30 på 80m og så skal jeg da love for der var mange på
hundevagt :-)

Kørte også OV3X – tak Jørgen for du også var tålmodig med mig ! Kørte OZ4CG
OZ7EA på 40m.

Så OZ1JTE 5Q2T spottet men hørte Jer aldrig.

En skøn test. Prøv den !

73 CU next time (WAE CW)

Nils Bo

OU2W (O1ETA)