[OZ-CONTEST] SAC-CW 2012: Min første CW-test for alvor

Stephan Aller, OZ2U oz2u at oz2u.dk
Sun Sep 16 11:47:57 EDT 2012

Så skulle jeg prøve mine egne (begrænsede) evner af udi CW-kunsten og er
efterhånden blevet bidt lidt af det, takket være 1IKY, 1ETA og 2BRN. Jeg
takker for jeres tålmodighed med at hjælpe mig med at få WinTest til at køre
:)

Mit personlige mål var at køre 500 QSO i løbet af weekenden. Dette nåede jeg
så inden jeg gik i seng...

Mit resultat:

Bånd:        QSO    Mult.
80 meter:    107    23
40 meter:    127    29
20 meter    234    36
15 meter    223    39
10 meter    004    3

Til trods for at der var folk i gang med at nedgrave faskine i haven og jeg
konstant måtte være dem behjælpelig lørdag formiddag, lykkedes det at være
aktiv i 13 timer og 28 minutter.

Tak for en hyggelig test og på gensyn til den næste.
Stephan Aller, OZ2U (JO55WQ)