[OZ-CONTEST] Om lidt er det i seng før afgang

Kenneth Hemstedt kenneth at hemstedt.dk
Wed Feb 20 16:48:50 EST 2013

Hej Alle OZ'er på denne linie!

Skibet sejlede fra San Diego den anden dag.
Jeg flyver om 9 timer (håber jeg kan sove bare lidt i nat)

Følg med på enten DX-world eller via KY6R's blog om hvad der sker.
Han er vores "live-line" til den store verden ind til vi går i luften.

Og - når vi er i luften - følg med på den der DXA hjemmeside hvor og på
hvad mode vi er igang!

JA - jeg er nervøs, men er det så underligt? (o:
CU from the other side of the pileup.
Og så er jeg ikke på før efter den 17. marts hvor jeg er hjemme igen!
Så Knæk og bræk til jer alle, kom nu i TX5K loggen! Det vil glæde mig
rigtig meget at der kommer
flere OZ'er i den end på de sidste 2 DXpeditions der har været der ude!

Kenneth
OZ1IKY