[OZ-CONTEST] Tokyo Ham Fair / Asien - Stillehavs DX-pedition

Joergen OZ0J / 5Q2T oz0j at oz0j.dk
Thu Jan 17 15:47:25 EST 2013

Hej alle

I år har jeg 30 års jubilæum som radioamatør.

Jeg har derfor en plan om, at jeg vil tage til Tokyo Ham Fair udstilling d. 24. og 25. august 2013.

Når man nu er så langt væk hjemmefra, så vil jeg forsøge at finde en QTH at køre fra, når udstillingen er overstået, så jeg får lidt ud af at rejse den halve jordklode rundt.

Planen er at flyve til egnet DXCC land / QTH fra Tokyo. Min søgning har indtil videre givet følgende DXCC lande (af de mere spændende):

·       Macau - XX9

·       Vietnam - XV

·       Cambodia - XU7

·       Bangladesh - S21

·       Timor-Leste (East Timor) - 4W

·       Malaysia - 9M

·       Marshall Islands - V73

·       Solomon Islands - H44

·       Samoa Island (Apia Airport) - 5W

·       New Caledonia - FK

·       Tonga - A35

Planen er at rejse fra Danmark 21. august til Tokyo og være hjemme igen omkring 9. september.

Hvis nogen har gode forbindelser til radioamatører eller radiovenlige hoteller i de nævnte lande, så må du gerne kontakte mig.

Hvis nogen vil med, så må du også gerne kontakte mig.

Vy 73 de OZ0J / 5Q2T

Jørgen