[OZ-CONTEST] HA DX OZ4CG SOABCW LP

Carsten Gjessing oz4cg at post3.tele.dk
Sun Jan 20 12:29:59 EST 2013

-----Oprindelig meddelelse-----
From: webform at b41h.net
Sent: Sunday, January 20, 2013 6:23 PM
To: 3830 at contesting.com
Subject: HA DX OZ4CG SOABCW LP

                    Hungarian DX Contest

Call: OZ4CG
Operator(s): OZ4CG
Station: OZ4CG

Class: SOABCW LP
QTH: JO75ic

  160:    5      0       0
   80:  169      0      18
   40:  172      0      17
   20:  172      0      15
   15:   83      0       3
   10:    6      0       1
----------------------------
Total:  607      0      54  Total Score = 71,280

Kære contestvenner.
Ja det var så, hvad det blev til i denne omgang!

Planen var at træne contest, og helst køre flere QSO'er end sidste år, og
det lykkedes jo over al forventning!

Der var ingen konkurrence denne gang om Bornholmsmesterskabet, da Karsten,
OZ4FF, har problemer med sin Wintest, der desværre ikke fungerer p.t.

Det var lidt underligt med condx, da båndene døde helt ud først på aftenen
her, og derfor blev det tidlig sengetid! Til gengæld vågnede båndene fint op
søndag morgen, så tempoet kunne sættes i vejret.

Langt det meste er kørt som S&P, da det ikke lykkedes at få gang i nogle
ordentlige "runs"! Det er nok i det hele taget svært med "kun" 100W og en
lavthængende G5RV...   Man kan jo godt undre sig over at visse sydeuropæiske
stationer kan få S-meteret op på S9+60dB i et næsten dødt bånd...

Der blev kørt lidt Nordamerika lørdag eftermiddag, og D3AA kom også i logen
(men ikke som testdeltager). Jeg hørte  ingen OZ'er denne gang, og jeg var
også eneste OZ på www.cqcontest.ru, så hvor blev I af ?

Alt i alt nogle hyggelige og sjove timer ved radioen.

På genhør i næste contest!

Vy 73 Carsten
OZ4CG

Posted using 3830 Score Submittal Forms at:
http://www.hornucopia.com/3830score/