[OZ-CONTEST] HA DX OU2I(OZ1BII) SO AB CW LP

OZ1BII Henning mail at oz1bii.dk
Mon Jan 21 06:55:00 EST 2013

Hungarian DX Contest

Call: OU2I
Operator(s): OZ1BII
Class: SO AB CW LP
QTH: Haderslev JO45

  160:   39      0       7     84
   80:  139      0      18    345
   40:  123      0      17    279
   20:  165      0      17    386
   15:  113      0       6    229
   10:    8      0       2     22
---------------------------------
Total:  587      0      67   1345

Total Score = 90,115

Rig: Elecraft K3 at 75 Watt
Ant: 20mtr Longwire as Inverted-L

Jeg hørte OZ1DGQ og OZ4CG kaldesignalerne i kampens hede, men det var som
regel når en modpart sendte rapport.
De selv var med meget svage signaler som jeg dårligt kunne høre.
Og jeg syntes også jeg hørte OZ4FF kaldesignalet men er ikke helt sikker.

Jeg ville gerne forbedre sidste års resultat hvor jeg fik 534 QSO og det
skete jo også med 53 flere.
Det blev til 10 flere multipliers som jeg fik på 160, 10 og 15 Meter - især
15M gav mange forbindelser.

Lidt tal:
22% af mine QSO'er var med HA stationer som jo gav gode point.
23% på 160M - 30% på 80M - 25% på 40M - 23% på 20M - 6% på 15M - 25% på 10M

Hele testen gik med S&P - jeg tror jeg havde 3 gange hvor jeg kunne få gang
i noget RUN, men det gik trægt og døde hurtigt ud.

En god test-weekend og så kan man jo se frem til den næste test. Håber vi
mødes der.
Best 73
OZ1BII / Henning