[OZ-CONTEST] HQ stationer - IARU HF Championship 2013

Joergen OZ0J / 5Q2T oz0j at oz0j.dk
Wed Jul 10 08:49:26 EDT 2013

Hej contestere

Til den kommende IARU HF Championship contest har jeg lavet et par filer med aktive HQ stationer.

For Win-Test brugere kan I hente HQ2013.XDT på https://dl.dropboxusercontent.com/u/2651703/HQ2013.xdt

Den skal gemmes, som dem er UDEN ændringer og placeres i mappen

  *   Windows XP: C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Win-Test\extra\
  *   Windows Vista and Windows 7: C:\ProgramData\Win-Test\extra\

Bemærk at mapperne som standard er "skjulte filer og mapper" jf. Windows.

For videre installation se http://docs.win-test.com/wiki/Menu:Windows#XDT_Files

For dem, der bare vil have en multiplierliste, kan en tekst fil hentes på https://dl.dropboxusercontent.com/u/2651703/HQ2013.txt

Jeg vil torsdag aften forsøge at lave en liste til N1MM. Hvis det lykkedes, kommer linket rundt på e-mail senest fredag morgen.

Husk at hente seneste version af filen fredag.

Vy 73 de OZ0J / 5Q2T

Jørgen