[OZ-CONTEST] HQ stationer - IARU HF Championship 2013

Joergen OZ0J / 5Q2T oz0j at oz0j.dk
Fri Jul 12 08:18:47 EDT 2013

OZ8SW har gjort mig opmærksom på, at visse Windows versioner kan finde på at åbne filen i en Internet browser i stedet for at gemme den.

Når du står på linket til fx Win-Test (HQ2013.xdt), så skal du HØJREklikke og vælg "gem link som". Sådan ser det ud i Firefox version 21, men det kan hedde noget lidt andet i Internet Explorer eller andre Internet browsere.

Herefter er det bare at gemme filen, der hvor den skal være. Bemærk at Notepad siger, det er en tekstfil. Den hedder stadig HQ2013.xdt.

Vy 73 de OZ0J / 5Q2T

Jørgen