[OZ-CONTEST] ARI OU2I(OZ1BII) SO CW LP

OZ1BII Henning mail at oz1bii.dk
Sun May 5 15:14:08 EDT 2013

Hej
Det var så endnu en test som er vel overstået.
Jeg ville gerne forbedre mit resultat fra sidste år, så mit mål var mere end
500 QSO'er.
Ligesom sidste år var der ikke meget at komme efter på 160 og 80M og heller
ikke på 10M.
Men ellers syntes jeg det gik jævnt godt på de 3 andre bånd.

Jeg fik QSO med OZ5BD og OZ5MAY/A og derudover hørte jeg OZ7EA.
På 3830 kan jeg se at OZ6TL også deltog.
På cqcontest.ru kan jeg se at OU2W også var med.

Jeg prøvede cqcontest live med manuel opdatering ca. hver time. Det virker
jo ganske enkelt og det var sjovt at følge med de andre. Jeg lå og skiftede
plads med en russer hele tiden.
http://cqcontest.ru/view/readscore.php

Best 73
OZ1BII Henning Andresen