[OZ-CONTEST] OV0V - Baltic Contest SOCWHP.

Peter Müller peter at irc.dk
Sun May 19 16:00:13 EDT 2013

Hej.

Ja, ham Thøgersen derovre er en være en. Han forsøgte også at overtale mig
til at køre en MIX, så vi var rep. I alle 3 klasser. Men for det første var
der lige grandprix aften i huset, der skulle følges til dørs først (man må
jo prioritere), og for det andet så duer det ikke med SSB her i huset efter
senge tid.

Så Thøgers overtalelse, endte med en deltids CW-deltagelse, da min første
QSO lå godt 2 timer inde i testen (23z), pga. Emmelie jo lige skylde følges
til dørs :).

Så på 2½ time fik jeg skrabet 123 qso’er og 627 point hjem. Fik kørt OZ1IKY,
OU2I og OZ4CG af OZ’ere.

Band                   QSOs                  Pts                       Cty

3,5                       123                      627
56

Total                   123                      627                      56

                             Score: 627

På genhør I WPX. Håber rigtig mange kan finde lidt tid til deltagelse, og
husk nu for spændingens skyld at sætte jeres logprogram op til at rapportere
til cqcontest.ru :).

73.

Peter

OZ3ABE / OV0V.