[OZ-CONTEST] Baltic Contest

Jan Thogersen jan at thogersen.dk
Mon May 20 05:16:07 EDT 2013

Hej drenge - Ja, det var sjovt !!!

Jeg fik 165 QSO´er på SSB - ialt 959 points.

Om det er nok til en førsteplads, tvivler jeg på, men en top 3 placering er det vel nok... der var en god del baltere aktive i år, men ikke så mange af de andre, som der plejer at være.

Og hvis Kennenth nu har det samme, så havde det altså været godt om vi havde haft en OZ højt  i MIX kategorien også, så vi virkelig har fået Danmark på Europa-kortet - og ikke bare i Melodi Grand Prix :-)

- Næste år går vi efter 3 førstepladser !

På snarlig gensyn

Jan, OZ1ADL