[OZ-CONTEST] DARC 10-Meter Digital Contest: 1100Z-1700Z, Nov 3

OZ1BII Henning mail at oz1bii.dk
Sat Nov 2 15:24:39 EDT 2013

Hej Keld
Ja, jeg må indrømme at jeg udelukkende kører CW contester.
Det hænger lidt sammen med at CW er min store interesse og jeg har ikke
mulighed for at være radioaktiv så ofte. Derfor er det altid CW jeg bruger
når jeg endelig er aktiv på båndene.
Men jeg tror, engang når jeg får lidt mere "radiotid", at jeg vil kaste mig
over de digitale modes.

Best 73
OZ1BII Henning Andresen