[OZ-CONTEST] UR DX OZ4CG SO CW LP

Gjessing oz4cg at post3.tele.dk
Mon Nov 4 12:49:47 EST 2013

Hej alle!

Var så heldig, at stormen ikke gjorde skade på antennerne her på QTH'en, så
jeg kørte lidt med i Ukrainian DX her i weekenden  -  mest for at holde
øvelsen ved lige inden CQ-WW senere på måneden...

Det blev af familiemæssige årsager kun til ca 6 timers aktivitet - og med
fremragende forhold på 10 og 15 meter.  Det er vist aldrig sket før, at
næsten halvdelen af alle QSO'er er kørt på disse bånd, medens mit
favoritbånd 40M næsten ikke blev brugt...

Der blev udelukkende kørt S&P, men med go' kadence - ca 41 QSO/tim.

Jeg hørte/kørte ikke andre OZ'er end OZ4FF, og så heller ingen andre på
cqcontest.ru

Her er så resultatet: