[OZ-CONTEST] lz dx contest

Steen Wichmand oz8sw at mail.tele.dk
Sun Nov 17 09:18:37 EST 2013

Hej,
så er LZ contesten slut - som for mig var en lille øvelse inden CQWW næste weekend.
Fine condx på alle bånd, og rigtig stor interesse for deltagelse, allesteder fra.

Åbent på 10 m til alle verdensdele.

Min indsats var kun halvhjertet - de af de for tiden aktive ekspeditioner, havde førsteret, når jeg hørte dem, og det blev da også jagt på både S21ABC, XZ1J OG KH8.  (Brugte timer forgæves lørdag aften på 7 MHz XZ1J, som lå med 5 7 9 til 5 9 9). Men sjovt var det.

Et lille afbræk lørdag nat med 28 QSO på 160 m i RSGB contesten.

Fandt et par ting som skal fin-tunes inden CQWW, - bl.a skal svaret i RUN mode indskrænkes - beamen skal undesøges (igen efter orkanen) kontrolboksen viser ikke det samme som beamen peger  etc

Hørte en 3 - 4 andre OZ aktive. Samt Finn i Bangkok med hans nye kaldesignal HS0ZLM

Cu næste weekend

Steen oz8sw

Contest         : LZ DX Contest
Callsign        : OZ8SW