[OZ-CONTEST] LZ DX OU2I(OZ1BII) SO CW LP

OZ1BII Henning mail at oz1bii.dk
Sun Nov 17 11:57:37 EST 2013

Startede klokken 18z lørdag og da var der kun åbent på 40 og 80M med en
masse QRN.
Jeg holdt pause efter et par timer og gik i seng ca. kl 01z.
Startede klokken 06z søndag morgen og nu åbnede det på 20M med gode forhold
og efter et par timer kørte det godt på 15M. Og 10M var også fin, så da blev
det til en del QSO'er og nogle DX - ZW8, A61, PY, W, VE m.fl.
Resultatet er herunder.

Så fik jeg øvet mig lidt til næste weekend hvor det hedder CQ WW DX CW og
jeg kører fra Grønland som XP2I - håber at vi mødes på båndene.

Best 73
OZ1BII Henning Andresen