[OZ-CONTEST] CQ WW CW fra Frankrig!

Kenneth Hemstedt kenneth at hemstedt.dk
Mon Nov 25 16:43:43 EST 2013

Hej Alle Sammen i Danmark.

Så er jeg lige hjemvendt fra Det Store Udland! Nærmere betegnet Frankrig.

Det var vennerne fra F6KOP (TM1A) der havde råbt på hjælp i form af CW
operatører til at slå deres egen rekord fra sidste år. Aftale blev
faktisk allerede lavet i Friedrichshafen i år.
Men de ville ikke rigtigt tro på at en Dansker ville tage hele vejen til
Frankrig for at kører contest!

... men de måtte sande den gamle Skandinaviske ånd stadig gælder! En
mand er en mand, og hans ord både gælder og binder!

Så jeg fik den store fornøjelse af at være med på et Multi-Multi team
som var noget anderledes end det jeg var vant til fra Stjær OZ5E. Det
kan I læse mere om snart i OZ's udemærkede Contest spalte.
Og hvem ved, måske senere i en helhed i OZ, hvis Flemming OZ8XW er
interesseret i stoffet.

Resultatet? Det er faktisk til Danish Contest Academy Standard! Det er
lige til vores egen rekord fra 2012.
Men det fortæller desværre ikke om resten - venskabet, ånden og maden!
Men læs om det senere i OZ!

Og til min store fryd så jeg rigtig rigtig mange danske callsigns flyde
ned igennem loggen!
Gad vide hvordan det er gået med det Bornholmske Mesterskab? Jeg mindes
at have set mindst et af de Bornholmske Callsigns i loggen et par gange!

VY 73 ES CUAGN further down the log!

Kenneth
OZ1IKY
(denne weekend var det så som en del af TM1A teamet)

Contest         : CQ World Wide DX Contest
Callsign        : TM1A
Mode            : CW
Category        : Multi Operator - Multi Transmitter (MM)
Overlay         : ---
Band(s)         : All bands (AB)
Class           : High Power (HP)
Zone/State/...  : 14
Locator         :
Operating time  : 47h59

  BAND   QSO  CQ DXC DUP  POINTS   AVG
--------------------------------------
   160   815  14  62  16     902  1.11
    80  1353  22  90  24    1866  1.38
    40  2082  35 115  28    3690  1.77
    20  2093  38 121  34    4251  2.03
    15  1425  40 118  22    3192  2.24
    10  1252  33 122  10    2815  2.25
TOTAL  9020 182 628 134   16716  1.85
        TOTAL SCORE : 13 539 960

Dupes are not included in QSO counts neither avg calculations

Operators       :
Soapbox         :