[OZ-CONTEST] CQ WW

OZ5KX / OU5W - Kai oz5kx.kai at gmail.com
Mon Oct 28 07:10:20 EDT 2013

Hermed mit ydmyge bidrag til CQ WW testen.
Da jeg kun har haft licens i ca. 2 år er jeg ikke nogen rutineret operatør.

Kørte fra hjemme-QTH'en nogle timer lørdag eftermiddag og aften samt nogle
timer henover middag søndag.

Setup:
IC 7000 100w og en Windom FD4.
160 m var ikke nogen option på denne antenne.

På tråds af, at min FD 4 giver et meget højt retur på 15m, var en stor del
af de 205 QSO'er netop afviklet på 15m.

Måske skulle man hænge en ekstra tråd på FD4'en for 15 m.
Er der nogen som har erfaring med dette tricks?

Under alle omstændigheder har det været en fornøjelse at deltage i
contesten.
At jeg så ved samme lejlighed fik konstateret, at man kan komme ganske
langt med et begrænset udstyr har ikke gjort fornøjelsen ringere.

vy 73 de OZ5W / OZ5KX, Kai

Callsign:OU5W

Header Information:
CALLSIGN:OU5W