[OZ-CONTEST] SAC CW 2012: OZ NTC Teamet.

Peter Müller peter at irc.dk
Wed Sep 11 06:05:36 EDT 2013

Hej.

Vi har nu alle pladser på plads til OZ-NTC holdet til den kommende SAC CW
contest.

Vi stiller med følgende:

SOABHP-1: OZ1IKY.

SOABHP-2: OV0V. (Op. OZ3ABE).

SOABLP-1: OU2I. (Op. OZ1BII).

SOABLP-2: OZ4CG

SOABLP-3: OZ4FF

Multi-Op: OZ7HAM (Op. OZ1ETA, OZ1FJB).

Husk, opsætning af logprogram til cqcontest.net er obligatorisk, og få det
nu gjort i god tid.

Sidste år, var der et par deltagere, der måtte fedte med det i sidste
øjeblik, og endte med ikke at blive klar.

Jeg kan hjælpe med N1MM, og Jørgen OZ0J kan hjælpe med Win-Test.

Som en valgfri option, kan man også køre med audio og video streaming på
cqcontest .ru. Hvis du har lyst til dette, men ikke ved hvordan det sættes
op, så er det også noget jeg kan hjælpe med. Det er ikke relateret til
logprogrammet, det kræver blot radioen er forbundet til en PC med lydkort og
webcam. Det behøver ikke nødvendigvis være den samme PC som logprogrammet
kører på. Dette kan enten være forbundet direkte til PC lydkortet, eller via
et interface med eksternt lydkort som feks. Microham og Signalink. Også her
gælder at tag fat i det i god tid (feks. nu), og vent ikke til 1 time før
testen starter ;-).

Til SSB der kommer 2 uger efter CW’en, har vi stadig 2 ledige LP pladser ?.

Pøj-pøj til alle og på genhør.

73, Peter

OZ3ABE.