[OZ-CONTEST] SAC CW 2013 - OZ1IKY

Kenneth Hemstedt kenneth at hemstedt.dk
Mon Sep 23 12:12:31 EDT 2013

Hej Allesamen

JA, det var så det - årets CW brag, hvis man altså havde det rigtige
kaldesignal.
Og der var travlhed. 40 og 80 meter følte man sig næsten tilbage på
DXpedition.
Det var til tider så tæt på at jeg havde lavet split for at holde bare
lidt kadance...
- som Christian OZ1GNN sagde da han var forbi om natten, hvorfor kalder
de da for pokker oven i hinanden?

... en tak til Finn OZ1HET for at han gav os muligheden for HS0AC som en
kærkommen multiplier!
Lige som jeg til min store overraskelse blev kaldt af Nigel, G3TXF på
flere bånd.
Denne gang var han lige et lille smut på Bonaire PJ4 ..
(de er så allerede, i bedste Nigel-stil, CFM på LOTW!)

I modsætning til Peter, OZ3ABE, havde jeg desværre ikke haft tiden til
at koble op til SO2R (Single Operator 2 Radios).
Og jeg tror nok at hvis Peter havde haft de optimale forhold lige fra
starten af, så havde han måske endda indhentet mig.
Men der kommer jo en SAC CW i 2014 - hvor andre jo gerne skulle række ud
efter førertrøjerne? Det håber jeg da!

Der har efter min mening været skrevet så rigeligt om CONDX, andre
stationers gøren og laden, samt andre ting og sager,
så det vil jeg ikke også bruge tid og plads på. Blot skal jeg minde alle
om at huske det med indsendelsen af loggen!
Og kender I nogen der har deltaget i SAC CW (gælder iøvrigt også for
SSB-delen meget snart) og som ikke nødvendigvis er
på denne udemærkede reflektor - som beder jeg jer inderligt om at hjælpe
dem med at deres log bliver indsendt!

---- ET HVERT POINT TÆLLER SÅ ÅLANDSØERNE IKKE IGEN VINDER OVER DANMARK ---

Vi ses i den næste Contest!

VY 73

Kenneth
OZ1IKY

Nå ja - mit eget resultat, det må jeg da ikke glemme :
(de manglende 56 minutter i operating time er tissepauser, hente mad i
køleskabet og andre lignende aktiviteter!)

Contest         : SAC Scandinavian Activity Contest
Callsign        : OZ1IKY
Mode            : CW
Category        : Single Operator (SO)
Overlay         : ---
Band(s)         : All bands (AB)
Class           : High Power (HP)
Operating time  : 23h04

  BAND   QSO DUP MLTS  POINTS   AVG
    80   310   0   36     674  2.17
    40   601   0   44    1360  2.26
    20   543   0   58    1278  2.35
    15   299   0   41     778  2.60
    10     0   0    0       0  0.00
TOTAL  1753   0  179    4090  2.33

Dupes are not included in QSO counts neither avg calculations