[OZ-CONTEST] Gagarin DX OZ4CG SOAB LP

Carsten Gjessing oz4cg at post3.tele.dk
Mon Apr 14 07:13:16 EDT 2014

Hej alle

Hermed lidt om Gagarin Cup i weekenden.
Det blev kun til godt 10 timer p.g.a. familieaktiviteter, men alligevel godt
300 QSO'er.
Alt er kørt S&P, da jeg mest deltog for at køre så mange af KEDR-stationerne
som muligt.

Der blev hentet et par gode multipliers på 160M og en enkelt på 10M, men det
er 20 og 40M der tager slævet...

Jeg fik hilst på Henning, OU2I undervejs, og det var hyggeligt!  (Vi trådte
vist hinanden lidt i hælene undervejs ;-), men egentlig konkurrence blev det
ikke til - dertil er Henning for god!
Andre OZ'er hørte jeg ikke.

Lidt sjov var det også, at jeg til allersidst pludselig kunne høre (og køre
ZM4G) og yderligere (dog udenfor testen) VP8CMH/MM

Best 73 Carsten / OZ4CG