[OZ-CONTEST] Worked All Europe CW

Steen Wichmand oz8sw at mail.tele.dk
Mon Aug 11 03:18:15 EDT 2014

Hej, og tillykke til OZ5E med det fine resultat.
Her var jeg egentlig godt tilfreds med condx - der var ihvertfald nok at lave på alle bånd, undtagen 10 m.
ZL havde jeg på både 40, 20 og 15 m, ligesom VK8, OX, BY  og mange andre røg i loggen.
Men det undrer mig hver gang, at det hedder Worked alle EU contest, når det er de udenlandske QTC stationer, som kan opretholde en run, og ikke de europæiske -  så det meste af tiden gik med S & P.
QTC er en udfordring, men jeg blev bidt af det, og man har jo lov at tage en optagelse af det, så man ved genhør kan korrigere sine fejl !
Cu i næste contest

Steen oz8sw

Contest         : Worked All Europe DX-Contest
Callsign        : OZ8SW
Mode            : CW
Category        : Single Operator (SO)
Overlay         : ---